ابزار رایگان وبلاگ

ƝƠ ԼƠƔЄ

تنهایی واقعی یعنی تو خونه هم احساس غربت کنی

یعنی کنار خانوادتم احساس غریبی کنی

ایکاش اون قضیه اشتباه نمیشد ایکاش مدت زندگیم کم بود

دلم نمیخواد دیگه حتی نفس بکشم

خستم خدا . . .  خسته . . .

کارم شده 24 ساعت حرف زدن با تو

میدونم دیگه حوصلمو نداری وقتی بابام حوصلمو نداره یعنی توهم نداری

پس بیا ی معامله کنیم .زندگی من درمقابل اعصاب تو قبوله؟

خواهش میکنم خدا تمومش کن دیگه نمیکشم .به قرآن نمیکشم

دیگه نمیخوام زندگی کنم دیگه تحمل ندارم

کسی که ی روز باعث میشد رفیقاشُ همکلاسیاش غصه هاشونُ بیخیال شن

حالا مونده خودش چطور درداشُ فکرو خیالشُ غم و غصشُ اعصاب نداشتشُ بیخیال شه

پس ببین چقدر داغون شدم ، منی که با هر مشکلی که داشتم میخندیدم

حالا دیگه هیچی تو چنته ندارم حالا کم آوردم حالا بریدم

حالا خستم از زندگی از خانواده از رفیق از خودم . . .

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

alone
ساعت0:29---14 مرداد 1393
slm .. na hosele neto daram am.... bazam merC k omadi azizam
پاسخ:اما . . . ؟ هه. امان ازین اما های بی ادامه . . .


Nima
ساعت23:09---13 مرداد 1393
چی جالبه؟؟؟
وب تو هم قشنگه
پاسخ:مطلب وبتون رو گفتم . ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ƝƠ ԼƠƔЄ
ABOUT

CATEGORIES
TAGS
OTHER
کد گرد شدن تمام تصاویر وب