ابزار رایگان وبلاگ

ƝƠ ԼƠƔЄ

تنهایی رو خیلیا دوست ندارن 

اما من دوست دارم 

نمیدونم شایدم از رو عادته . . . به هر حال تو خونِ منه به هر حال دوسش دارم به هر حال ترجیحش میدم به همه 

تنهاایی های من اشک و آه و غم نیس اگه بود تا الان زندگیمو سیل آب میبرد 

تنهایی های من خلع وجود کسی نیس . . . 

تنهایی یعنی اینکه من کلی رفیق دورم دارم کلی آدم پیشم هست کلی  دوست و آشنا . . .  اما بازم تو دلم کسی نیس جز ی نفر (خدا) . . .  که اگه اون ی نفرو فاکتور بگیریم نه از کسی خوشم میاد نه به کسی فکر میکنم نه کسی واسم مهمه نه به کسی اهمیت میدم نه کسی روم تاثیر میذاره . . . 

 تنهایی یعنی منم و منم و من . . . 

خودم خواستم البته . . . 

خودم خواستم تنهایی رو . . . حالام باش کنار اومدم . . . تنها به دنیا اومدیم و تنها از دنیا میریم 

زندگی منم اونطوری نیس که دنیامو بخوام با وجود ی نفر خراب کنم 

چون ارزش زندگی من خیلی بیشتر از این حرفاس

با همین تنهایی راحتم . . . 

اما درد داره . . . خیلی . . . هر چیز خوب بهایی داره . . . تنهایی به آدم شرافت و عزت و خیلی جاهام شخصیت میده البته نه همه جور تنهایی ای . . . 

وقتی تنهایی مغروری . . . این غرور تو ذاته منه نمیشه نباشه پس همیشه تنها میمونم 

تنهایی یعنی فاصله من تا خــدا . . . 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ƝƠ ԼƠƔЄ
ABOUT

CATEGORIES
TAGS
OTHER
کد گرد شدن تمام تصاویر وب